Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΦΕΣ,ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΠΙΝΕΙΣ?

Για πολλούς από μας ,η απεικόνιση της ευχαρίστησης σε φλιτζάνι. Ο λατρεμένος καφές. Που όπως ότι αγαπάμε αλόγιστα- ,προκαλεί προβλήματα.
Πονοκέφαλοι, αϋπνίες, ταχυκαρδίες, αρρυθμίες, και αύξηση της αρτηριακής πίεσης είναι συχνές δυσάρεστες επιπτώσεις που σχετίζονται με την πρόσληψη μεγάλων ποσοτήτων καφέ.

Καφές φίλτρου 80-115 mg
Στιγμιαίος καφές 65 mg
Μαύρο τσάι 40-60 mg
Τενεκεδάκι αναψυκτικού (τύπου cola) 35-60 mg

Για τους περισσότερους όμως ,μια μικρή ποσότητα καφέ, 1-2 φλιτζανιών την ημέρα, κρίνεται από ακίνδυνη, έως και& ευεργετική. Είναι διουρητική, αντικαταθλιπτική, και πολλές φορές παρατηρείται ότι βελτιώνει τη μνήμη.
Η τήρηση του μέτρου επιβεβαιώνει την άξια της.
Ας την υιοθετήσουμε λοιπόν, έτσι ώστε να απολαμβάνουμε το πρωινό μας καφεδάκι για πολλά χρόνια ακόμα, πάνω απ’ όλα με υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου