Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Γυμναστική και απώλεια βάρους

Μισή ώρα άσκησης την ημέρα ενδεχομένως είναι αρκετή για να εμποδίσει την αύξηση του σωματικού βάρους, σύμφωνα με νέα έρευνα. Οι 34.000 γυναίκες της έρευνας συμπλήρωναν τακτικά ερωτηματολόγια σχετικά με τον χρόνο που περνούσαν σε φυσική δραστηριότητα. Χωρίστηκαν σε 3 ομάδες.

Σε αυτές που ακολουθούσαν πρόγραμμα μέτριας άσκησης λιγότερο από 2,5 ώρες την εβδομάδα, σε όσες ασκούνταν μεταξύ 2,5 και 7 ωρών την εβδομάδα και σε όσες ασκούνταν περισσότερο από 7 ώρες την εβδομάδα.

Η μέση ηλικία των γυναικών ήταν τα 54 έτη και η μέση αύξηση βάρους τα 2,6 κιλά, σε διάστημα 13 ετών. Η ομάδα των γυναικών που ασκούνταν περισσότερο αύξησε σημαντικά λιγότερο το βάρος της σε σχέση με τις υπόλοιπες. Ωστόσο, δεν υπήρχε διαφορά στην αύξηση βάρους μεταξύ των 2 ομάδων που γυμνάζονταν λιγότερο. Η μόνη ομάδα που δεν αύξησε το βάρος της κατά τη διάρκεια της έρευνας ήταν αυτή των γυναικών φυσιολογικού βάρους που ασκούνταν μία ώρα (ή περισσότερο) ημερησίως.

Στην ομάδα των γυναικών φυσιολογικού βάρους, όσο περισσότερο αυτές ασκούνταν, τόσο λιγότερο βάρος κέρδιζαν. Ωστόσο, μεταξύ όσων ήδη ήταν υπέρβαρες στην αρχή, δεν υπήρχε σχέση μεταξύ της άσκησης και της αύξησης βάρους.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι είναι αναγκαίες οι σαφείς οδηγίες σχετικά με την ποσότητα φυσικής δραστηριότητας για την πρόληψη της αύξησης βάρους. Χρειάζονται 60 λεπτά την ημέρα για να διατηρηθεί επιτυχώς ο φυσιολογικός Δείκτης Μάζας Σώματος και να προληφθεί η αύξηση βάρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου