Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Οδηγός «συμπεριφοράς» για τις γιορτινές ημέρες

• Το να πηγαίνετε κάπου που είστε καλεσμένη, με άδειο στομάχι είναι σχεδόν «καταστροφικό» για την προσεγμένη διατροφή σας. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό συνεχίζοντας με ένα κανονικό γεύμα ώστε να αποφύγετε την υπερκατανάλωση στο πάρτι που ακολουθεί.
• «Παρακολουθήστε» την μερίδα σας! Μπορείτε να δοκιμάσετε από όλες τις γεύσεις (ποτό, ορεκτικά, κυρίως πιάτο, γλυκά) αλλά με μέτρο. Το κλειδί είναι οι μικρές ποσότητες.
• Κάντε μια συνειδητή επιλογή για τον περιορισμό στοιχείων υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά: τηγανητά, κρεμώδη, επεξεργασμένα κρέατα όπως το σαλάμι και τα λουκάνικα, ορισμένα αρτοσκευάσματα, τυριά κ.λ.π.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΠΟΤΟ
Θυμηθείτε: θερμίδες από το αλκοόλ έχουν την τάση να αποθηκεύονται στην κοιλιακή χώρα (το φερμουάρ που… λέγαμε).

• Πίνετε άφθονο νερό. Δημιουργεί στο στομάχι μια αίσθηση πληρότητας ενώ βοηθά το σώμα σας να μην αφυδατωθεί από την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ.
• Μην κάθεστε όλη την νύχτα σε μια καρέκλα. Σηκωθείτε, περπατήστε, χορέψτε, γιορτάστε! Μην ξεχνάτε: Οι μέρες το απαιτούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου